czwartek, 23 listopada 2017

Tortilla z pieczonym kurczakiem

Po wczorajszym obiedzie pozostało mi sporo pieczonego kurczaka, zachodziłam więc w głowę jak go wykorzystać, aby się nie zmarnował. Gdy więc w markecie zobaczyłam czerwoną kapustę pekińską doznałam olśnienia i pomyślałam o kolorowej tortilli. Smakowy sukces tejże potrawy dopełnił sos, który nadał tortilli charakteru i pikanterii. Tak więc zapowiadała się kulinarna nuda, bo resztki obiadowe nie zawsze da się pysznie przerobić, jednak tym razem wyszło super danie.
 
 


 
 
4 tortille
1/4 główki czerwonej kapusty pekińskiej (oczywiście może być zwykła, biała)
ok. 200 g mięsa z pieczonego kurczaka
3/4 szklanki oliwek
150 g pomidorków koktajlowych
1 szalotka
1/2 opakowania sera feta
 
sos:
2 łyżki ketchupu z piekła rodem KOTLIN
4 łyżki majonezu
1 łyżka gęstej śmietany
3 ząbki czosnku (zmiażdżone)
2 łyżki soku z cytryny
1 łyżka ciemnego sosu sojowego
 
Z podanych składników przygotować sos, tzn. dokładnie wymieszać wszystkie składniki.
 
Mięso kurczaka pokroić na małe kawałki.
 
Pomidorki przekroić na połówki, cebulę w paski, kapustę poszatkować.
 
Tortillę posmarować sosem, na wierzch nałożyć kapustę, pomidorki, cebulę, oliwki, pokruszony ser feta i mięso z kurczaka. Tortillę zawinąć w rulon i smażyć na suchej patelni do zezłocenia.
 
#kotlin #iloveketchup #smaknr1 #BEZograniczen
 
 
I LOVE KETCHUP

1 komentarz :