niedziela, 27 stycznia 2013

44. Domowe rafaello


Bardzo lubię Rafaello, dlatego postanowiłam przygotować je samodzielnie w domu. Przejrzałam i wypróbowałam wiele przepisów i tak to oto, powstał mój przepis:
Na 40 kulek:
1 1/2 szklanki wiórek kokosowych
1/2 szklanki kaszki manny
1/2 szklanki cukru
50 ml wódki
1/2 kostki masła
ok. 20 ciastek pepitek 
migdały 

1/2 szklanki wiórek kokosowych, kaszkę i cukier dokładnie wymieszać zalać wódką i 50 ml gorącej wody. Jeszcze raz wymieszać, udusić na jednolitą, zbitą masę i zostawić na noc w lodówce. 1 szklankę wiórek delikatnie przesuszyć na 



patelni, tzn. na bardzo małym ogniu, bez tłuszczu podsmażyć je, ale nie mogą się zarumienić. Ciastka pokruszyć na drobno. Masło utrzeć na puch i dodawać powoli masę kokosową. Z gotowej masy formować kulki z migdałem w środku, obtaczać w wiórkach kokosowych, schłodzić w lodówce. 


2 komentarze :

  1. A ja jeszcze nie próbowałam ale myślę że będzie pyszne,
    a innym życzę smacznego:)

    OdpowiedzUsuń