niedziela, 9 grudnia 2012

9. Bananowe pychotki w krówkowym sosie



Przygotujmy kakaowy biszkopt o wysokości ok. 2 cm ze średniej blaszki
5 bananów
Kremówka 30% ½ litra
Fix do kremówki – 2 sztuki
2 łyżki cukru pudru
Krówki ok. 15 cukierków
2 łyżki kremówki

Do przygotowania tego deseru potrzebujemy specjalnych foremek. Nie wiem czy takie można kupić w sklepie, ja zrobiłam je z płaskich plastikowych butelek, które pocięłam na wysokość ok. 8 cm. Przy pomocy każdej foremki wycięłam podstawę z biszkoptu, który wcześniej zwilżyłam. Do foremki z biszkoptem na dnie, wyłożyłam kremówkę ubitą z fixem. Na każde ciastko nałożyłam kawałek banana. Krówki roztopiłam z kremówką i polałam banany. Po ok. 3 godzinach w lodówce, można je wyjąć z foremek. Ciastka wyglądają bardzo efektownie, no i są  pyszne. 

1 komentarz :